Tuesday, January 5, 2010

Pembuka bicara...

Lama sungguh aku tinggalkan umah aku ni...maklum la...bercuti panjang...he~
Tup..Tap..Tup..Tap dah pun melangkah ke tahun 2010 kan..sekejap jer aku rasa...
Banyak kisah pahit manis, suka duka yang berlaku dalam life aku sepanjang tahun 2009 yang lalu...kalau nak disenaraikan..mak aiii...5 hari 5 malam belum tentu cukup aku nk mengupdate nyer...2009 jugak la...menemukan aku dengan kawan2 aku yg dah lama sgt aku cari n terpisah sejak tahun 2005...Sekarang masing2 dah bejaya dengan kehidupan masing2...aku rindu sangat2 zaman kita dahulu...macam2 karenah...utk korang budak2 dorm A8 asrama puteri IKM sg petani...good luck n bila agaknyer kita nk wat reunion yer???

note:.tunggu aku update citer end of the year sepanjang aku bercuti panjang ok!

1 Comment:

  1. miss pearl... said...
    hakhakaa...so, bile nk wt reunion ni??btaw la wei..jgn bile aku tgh memboyot bru sebok nk wt reunion pulak ea...hahahhaa

Post a Comment