Tuesday, December 15, 2009

hadiah hari jadi aku!!!

Dah lama rasanya aku x mengupdate blog aku ni...minggu lepas seperti yang diketahui umum kan...(hehehe) cam org penting lak..10/12/2009 kan besday aku..aku nk share ngan korang hadiah apa yang aku dapat masa tu....hahaha..taraaaaaaaaaaaaa...aku dapat penyakit la...aku kena jangkitan sakit mata..teruk woi!! ni semua penangan anak2 buah aku yang bagus2 belaka...sebelum ni aku duk gelakkan diaorng coz kena sakit mata..last2 aku yang terkena...adoi..dah la esoknyer aku nak balik kg nak g kenduri umah sedara aku...x pasai2 kena pakai cermin mata hitam kang org kgkata aku belagak la palak, potong bawang pun pakai cermin mata hitam la plak...hehehe...tapi dalam sakit2 tu aku tetap bawak mak abah aku g makan2 lg tau...laki aku kata ubat mata dan bil klinik tu la hadiah dia pada aku....kui3...hampeh tul kan...kedekut...tp kan..sebenarnya ada niat jahat gak la..tp Tuhan tu kan berkuasa...aku plan nk mc jer semalam, jenuh jaga mata bior kaler merah jer...sanggup x letak ubat ubat tu...last2 bangun tido..clear jer mata...adoi...tension...

p/s:-Tuhan tu maha kuasa...hehehe.....

1 Comment:

  1. ieda Harun said...
    kekekeke fanden le muka...niat tu nyimpang je huhuhu

Post a Comment