Wednesday, November 18, 2009

Setinggan to Kondo...episode 1

Akhirnya...ni la hasil ubah suai umah aku....x payah masuk deco..deco...deco...contest tau..
Walaupun curi2 buat....x dapat CF dari company aku...aku x heran.....depa jeles la tu....
hahaha....Sejuk ati aku tgk umah aku ni...Hr ni aku nak kasi hadiah buat kawan2 aku yang banyak tolong aku dalam menghasilkan umah aku ni...hahaha.....

Ayang...teruskan usaha ko yer.....tbalik lak kan...anak murid lagi terer...aku yakin ko boleh...caiyuk!!caiyuk!! ambk kucing ni jg dia, bg makan tau....hilangkan tension ko...hehehe...Tp , ko memang best la yang...tq la coz sanggup jadi cikgu aku....hahaha...online jer kan...bp yuran sebulan cikgu?????


Che pah..che pah....ko plak...jenuh aku suruh ko follow umah
aku ngan ayang...tp ko x dapat2...adoi...ponin palo den...nasib baik jauh...kt JB kalau ko dekat dah lama aku "dush" sekali kasi mati....hahaha...jangan marah yer....nah ambk okid yang aku curi dari umah kak cute....jangan lupa siram....

Yati...aku bila sebut jer nama ko aku jadi sedih...kita sama2 kongsi suka duka....ko banyak bagi nasihat kat aku...cuma aku terkilan sikit jer bila aku x tau yang ko ada masalah besar....yang aku tau dari orang lain....x pe la benda dah lepas...jangan dikenang2 kan??? Nanti aku try intai2 kot2 ada yang single mangle lg yer boleh buat teman hidup ko....hehehe....dah jangan sedih2...ambik cakcibor, jaga elok2...anggap cam anak ko....hehehe...
adios semua...
P/S: sok aku cuti tau tp jgn g tau bos aku yer..aku x apply pn aku ambik emergency jer....hehehe


3 Comments:

  1. เนีย รัก เอรี said...
    zana..ank muridku.. ko lagi hebat dari aku zana.. mmg aku saloot la kat ko..hahaha betol ker aku eja 2? entam je la..ngee~ tp aku bangga ko usaha bt sendiri uma ko ni tanpa henti..ari2 ade je perubahan nye.. pape pon aku akn cuba juga jdkn uma aku 2 mcm ko gak nihh...ehehe..TQ kucing 2.. mcm tau2 je aku suke kucing..hehe aku penah bgtau ker dulu erk?lupe la... yuhuuu tiada yuran..sbb jabatan aku yg byr yuran tenet ni..ahhahahahhaha
    เนีย รัก เอรี said...
    ank ko memang comel la zana... bile nk jmp ni semua ni kannnnnnn
    ieda Harun said...
    bgs2 ada perkembangan...cr le chatbox sng skit kwn2 nk tgl sipar jepun..cpt kumpul dana blh bela berok & sambo lptop..nt bkn lg kondo...villa pun leh tuko ni kekeke..

Post a Comment