Tuesday, November 24, 2009

ceritera bahagia....



17hb november 2009, sorang lagi kawan aku dah selamat menjadi seorang ibu...hahaha...mek no selamat melahirkan baby boy seberat 2.9kg (klu x salah aku la) yang diberi nama Muhammad Aqif Khairi...adoi...smua dapat anak laki jer ni..bl korang nak dapat baby pompuan lak...boleh kt berbesan....apapun tahniah mek...ko dulu yang macam budak2, dan paling kecik antara kami...last2 ko sekarang dah ada baby...x caya aku....hehehe....(gambar ni aku curi kat umah ayang..tq ayang)


21hb November 2009, sorang lagi kawan aku dah selamat menjadi suri hati azlan...welcome to the married club....firstly, sorry emma aku x dapat hadir majlis ko...jangan merajuk2 tau...ktorg x datang x semestinyer ktorg x igt kat ko....apa2pun nasihat aku semoga tabah dan sabar bila berjauhan...ko kena paham tugas abang ko nak menjaga keamanan negara ni...hehehe....

Selamat pengantin baru semoga kekal keanak cucu aku ucapkan buat emma dan suami....panjang umur kita jumpa...insyaallah....

0 Comments:

Post a Comment